A 127a fiera di Canton se tenerà in linea à mità à a fini di ghjugnu

微信截图_20200506111631

Secondu Cunsigliu di Statu Chineu esecutivu riunione u 7 di aprile di u 2020, contru a situazione epidemica glubale, a reunione hà decisu, u 127e Fiera di Canton tenutu in linea in a mità à a fini di ghjugnu invita i prudutti di presentazione in linea in casa è à l'esteru, utilizendu tecnulugia infurmazione avanzata, furnisce cunsiglii in ligna in 24 ore per i servizii di docking cum'è discussione in linea, face a piattaforma di cummerciale in ligna di alta qualità, fà ordini da Impresarii naziunali è stranieri ùn mai lascià a casa per fà affari.

U venneri di 23 Aprile, u ministeru di u cummerciu tene una cunferenza di stampa in linea regularmente, u subdirettu di l'uffiziu generale di u ministru di u cummerciu di u cummerciu di stampa, Gao Feng, hà rispostu i ghjurnalisti in a cunferenza di stampa nantu à a linea Fiera di u cantone u tempu furmale furmatu, u tempu di travagliu preparativu hè strettu, cumu hè u prugressu in l'esposizione è a prumuzione di i cumpratori?

Sicondu e caratteristiche di u 127e Fiera di Canton tinutu à l'Internet, avemu principiatu u travagliu di attira investimenti è mostre. Attualmente, a fiera avanza in fiancu, cù un ochju per copre u mondu sanu, è l'invitazioni sò stati mandati à più di 400.000 cumpratori stranieri chì anu assistitu à a fiera. A fiera duverà ancu realizà una attrazione d'investimentu precisa per mezu di i partenarii d'oltremare di u Fiera di u cantone , cum'è e grande istituzioni industriali è cummirciali internaziunali, l'imprese multinaziunali di compra, etc. À traversu vari canali, invitanu attivamente à quelli chì ùn puderanu assiste Fiera di u cantone in u passatu à causa di u tempu o di altri fattori, cum'è i costi di viaghju ùn ponu esse presente à a riunione, sforzi per attirà più cumpratori internaziunali chì participanu, piglià ordini cunfirmati à u mercatu creanu cundizioni favurevuli per l'imprese. Intantu, aumentemu l'intensità di invitu à i cumpratori domestici, espansione u scopu di i cumpratori prufessiunali per invità, espansione attivamente l'importazione, spustati per prumove l'imprese di u cummerciu esteru.

Nantu à a quistione di u focusu à u mumentu, l'esibizione B2B hè una funzione impurtante da u tempu di a visualizazione di l'infurmazioni di cuncentrazione, di e risorse in generale, di mischjà, Fiera di u cantone tinutu in u mercatu d'aiutu in ligna à l'imprese di l'aiutu in linea ancu manteneranu e caratteristiche è vantaghji, decine di millaie di cumpratori è di l'espositori in 10 ghjorni di scambiu d'alta frequenza interamente interattivi, i dui sò vantaggiosi per l'acquistamentu d'acquisto unicu, pò ancu aiutà l'espositori per ottimisà strategia di vendita, i cumpratori cuncentrati dumandanu a cullizzioni d'infurmazioni, i dui lati ponu esse secondu cun u annu o annantu à un periodu di tempu di compra o di planu di produzzione è d'operazione. Da a perspettiva di l'urganizatori di l'esposizione, a tenuta di l'esposizione in un tempu limitatu hè propice à invità i cumpratori globali à participà à l'esposizione, aumentendu l'attenzione, espansione a cobertura di cumunicazione, è purtendu più opportunità di cummerciale per a negoziazione è a cooperazione per l'espositori.

Quist'annu Fiera di u cantone rafforzerà a combinazione in linea, furnisce una informazione onesta di sfondate per e duie parti, è replicà l'ambiente di negoziazione cummerciale di fiducia mutuale trà e duie parti. Fornite un sustegnu di traduzioni in parechje lingue per a piattaforma docking per facilità a cumunicazione trà i cumpratori è l'espositori. Per ognunu di l'esibitori creanu una sala di trasmissione in linea 24 ore, pudete micca solu affrontà negoziazioni, pò ancu realizà publicità.


Pusciu: Maghju-06-2020