7 cose nantu à Covid-19 chì preoccupa i dirigenti più cummerciale

Londra (CNN Business) Una recesione prolongata hè a più grande preoccupazione per l'esecutivi di a cumpagnia mentre contemplanu a caduta da a pandemia di coronavirus. Ma ci hè assai più chì li tenenu svegliu à a notte.

Esecutivi chì u so travagliu hè di identificà i rischi sò ancu cuncernati da un aumento in fallimenti, alti livelli di disoccupazione juvenile è aumenti di cibber attacchi risultatu da un cambiamentu à u travagliu remoto, secondu un rapportu di u Forum Economicu Mondiale (WEF), Marsh & McLennan è Zurich Group Assicurativu.
L'autori anu intervistatu quasi 350 prufessiunali di risicu senior di grande cumpagnie in u mondu. Sicondu u rapportu, publicatu marti, i dui terzi di i rispondenti elencavanu una ricessione globale prolongata cum'è u risicu "più preoccupante" chì face a so cumpagnia. L'autori di u rapportu anu marcatu ancu una crescente inuguaglianza, un indebolimentu di l'impegni climatichi è l'usu impropiu di a tecnulugia cum'è risichi derivanti da a pandemia di Covid-19.
L'indagine hè stata fatta in e prime duie settimane d'aprili.
0144910
I gincipisti in u mondu cercanu à alluntanà e so ecunumie da slumps indutati da coronavirus, riapertura di imprese, scole è trasporti, mentre chì limitanu u risicu di una seconda onda di infezioni chì puderianu forzà novi arresti.
U Fondu Monetariu Internaziunale hà dettu u mese passatu chì aspetta chì u PIB globale cuntrarà 3% in 2020, a scumessa più profonda di l'economia da a Grande Depressione di l'anni 1930.
"L'attività economica Covid-19 hà diminuitu, richiede miliardi di dollari in pacchetti di risposta è hè probabile chì causanu cambiamenti strutturali in l'economia glubale in avanti, postu chì i paesi planificanu a ripresa è a rivuluzione", dicenu l'autori di u rapportu WEF.
"L'accumulazione di u debitu hè probabile carricà i bilanci di u guvernu è i bilanci corporativi per parechji anni ... l'ecunumie emergenti risicate di sottumettere in una crisa più profonda, mentre chì l'imprese puderanu affruntà di più in menu sfavore i cunsumatori, i pruduzzioni è i modelli di cumpetizione", anu aghjustatu , puntendu versu i temi di l'esecutivi di fallimenti diffusioni è di cunsulidazione di l'industria.
L'IMF aspetta chì u debitu di u guvernu in ecunumii sviluppate aumente à 122% di u PIB stu annu da 105% in 2019. Un debilitamentu di e pusizioni fiscali in economie maiò era una preoccupazione per u 40% di i dirigenti investigati, cù l'autori di u rapportu chì suggerenu chì a spesa d'oghje puderia purtà à una nova era di austerità o di aumenti fiscali.
unemployment-job-rates-down-web-generic
Quand'elli sò stati dumandati i so principii preoccupati per u mondu, quelli intervistati anu mencionatu alti livelli di disoccupazione strutturale, in particulare in i ghjovani, è un altru focu globale di Covid-19 o una diversa malatia infettiva.
"A pandemia avarà effetti di longa durata, postu chì l'elevata disoccupazione afecta a fiducia, a disuguaglianza è u benessere di i consumatori, è sfida l'efficacità di i sistemi di prutezzione suciale", Peter Giger, ufficiale di risicu di Zurigo hà dettu in una dichjarazione.
"Con pressioni significative nantu à l'impiegazione è l'educazione - più di 1,6 miliardi di studenti anu mancatu a scola durante a pandemia - simu davanti à u risicu di una altra generazione perduta. E decisioni prese ora determinanu cume si svolge questi risichi o opportunità", aghjunse.
Mentre a solidarietà creata da a pandemia di coronavirus offre a pussibilità di "costruisce società più coerenti, inclusivi è uguali", sicondu l'autori di u rapportu, l'inestabilità suciale derivante da una maggiore inuguaglianza è di disoccupazioni hè un risicu emergente affrontatu à l'economie mondiali.
"L'incrementu di u travagliu remoto per i travagliadori altamente qualificati hè probabile di creà più sbilanci di u mercatu di u travagliu è una prima crescente per quelli chì anu e più capacità mobile", anu dettu.
Ci hè digià evidenza per dimustrà chì i travagliadori à risu bassu è migratu sò riportati à l'effettu di a caduta ecunomica da e misure di bloccu.
U rapportu trova ancu chì i prugressi annantu à l'impegni ambientali puderanu stallà. Eppuru chì e novi pratiche di travagliu è attitudini versu u viaghju ponu fà più faciule d'assicurà una ricuperazione di u carbonu più bassa, "omettendu criteri di sostenibilità in sforzi di ricuperazione o ritornu à una economia globale intensiva di emissioni" rischia di impedisce a transizione à energia più pulita, dicenu l'autori.
Prevenenu chì una più grande dependenza à a tecnulugia è a rapida implementazione di e soluzioni nove, cum'è a traccia di i cuntatti, puderianu "sfidà a relazione trà a tecnulugia è a guvernanza", cù effetti durabili nantu à a società da una sfiducia o da un impropiu.

Tempu di posta: 20-20 di Maghju